semangat cuti sekolah !

 
hi all ! tgah buat apa tuh , now semua student dalam mood holidays . panjang dohh cutinya , nak buat apa pun tak tao kan ? bella pun taktao dah nak buat apa now ! hari-II buat benda yg sama . bangun tido , tlg mama masak , mandi , on9 , tido balik , bgun , mandi , tgok tv , tido blik . okayy , now aku tgah teman wa aku kat rumah dia . lepak-II kejap , then stg balik lah . lama gila aku tak hapdate blog aku nih . bersarang dah ooiii bella . selepas habis cuti sekolah , mood kembali ke sekolah pun tiba , time tuh mesti malas nak bgun awai . tapi semangat jugak kekadang , sebab SEMUA NYA BENDA BARU ! yeayyy ! okayyy , next year aku dah besar , sweet 7teen dah pun , haha , SPM candidates 2012 ! wow . aku nak berubah lah . tahun nih enjoy dulu boleh ?? alaaaa , nanti kan dah nak kna study hard . aku teringin jugak nak jadi pelajar cemerlang gitu . tak malu haa >.< study malas , gelaran pelajar cemerlang nak pulakk kan (: haha , nih semua perangai dan sikap manusia biasa , really ? apa pun memang aku nak sgt berubah . cepat lah tahun 2012 datang !!!
I WILL WAIT 4 U 2012 !!!
aicehh , lari tajuk meh , okayy 2 mggu lagi aku nak pegi holiday , dgan family aku semua . best best . hew hew ! nanti family aku akan holiday dekat kl , n9 , melaka , kelantan , and also my love PENANG ! hew hew >.<
okayy lahh , aku taktao nak story apa dah . kbhaiii

A LOTS OF LOVE 


terima kasih budak comel

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
sila tinggalkan komen anda di sini .
satu pun jadi la .
sapa komen dapat kiss .