hari yang malang


hello , hari nih rasa macam apa tah . tak suka . rasa diri di permainkan . napa hidup aku selalu macam nih ?
sebab apa , sebab apa . diri sendiri pun tak tao . napa aku mudah sgt sayang dekat org , napa aku mudah percaya cakap orang . aku tak mintak pun kau suka aku . knpa kau buat aku syg kau . kau hot , kau handsome .
aku ? aku mana ada semua tuh . dah aku tersayang kau , kau boleh pulak maki aku bagai kan . memang lelaki perngai macam ni kah ? aku malu . aku malu . sebab apa aku bodoh . tak pandai nak menilai lelaki . STOP CRYING syg . maybe dia bukan untuk aku . aku tak layak . org cakap ' lelaki handsome untuk perempuan yg cantik' and 'lelaki yg baik untuk perempuan yg baik' .. 
okayy , aku taktao nak luahkan perasaan aku kat sapa . luah kat belog lagi senang .
bye !

terima kasih budak comel

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
sila tinggalkan komen anda di sini .
satu pun jadi la .
sapa komen dapat kiss .